HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Delérium 1.(?)

2009.07.11. 07:26 Bali07

Kimentem a sportnapra, ahol az "előzetes terveimmel" ellentétben sikerült berúgnom. De hát az lett volna a csoda ha nem.

Azon csodálkoztam, hogy jóval később,és kevésbe rúgtam be mint amennyire számítottam. Nem mondom, hogy felhőtlen szórakozás volt, de jó volt. Több embernek elmondtam, hál égnek  nem akartak vájkálni, a jövő héten viszont fogja tudni az egész cég. Legalább ezen is túl leszek. Beszélgetésekből, illetve szimpla nézelődésből rájöttem, hogy rengetegen élnek boldogtalan kapcsolatban, és együtt maradnak, ilyen olyan okokból. Nem tudom, hogy melyik a jobb. Egyedűl, magányosan, vagy egy szar kapcsolatban.

Miért ilyen a világ?

Most azért van egy kicsit lelkiismeret fúrdalásom, mert berúgtam, és ezért később megyek a kicsiért. A vele töltött idő lesz kevesebb, mert én nem tudtam egy ponton megállni. Mondjuk más ezt már régen megcsinálta volna, mármint az első berúgást. Csak félek, mert későn jöttem haza, elég sokat ittam, és nem aludtam eleget. De a kicsi miatt már indulnék.

Vigyázni fogok, mert ő maradt nekem egyedűl.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr141239863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.07.11. 19:49:15

Szia!
Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes utat, a hozzád illő társsal.
Jó dolog, hogy leírod mindezt, én már megtanultam, hogy ami kinn van, az legalább nem benn árt.
A barátodnak abban viszont igaza volt, hogy sok szép nő van, de kevés értelmes. Erre a férfiak csak egy bizonyos kor után jönnek rá :) De ahogy a jó borhoz, a jó férfihez is idő kell. Szerintem most vagy igazán jó korban (bár én sokkal fiatalabb vagyok), de ma a legtöbben ilyen korban állapodnak meg, és ezért gondolom, hogy lesz egy igazi érett nő, aki téged keres. Kitartás!!!
E.
süti beállítások módosítása