HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Fel kell állni

2009.09.14. 16:43 Bali07

Nagyon szarul éreztem ma magam. Én is unom, de az az igazság, hogy már a közvetlen környezetem is. Lassan három hónap telt el a szakítás óta, én meg még mindig magam alatt vagyok.

Az az érdekes,hogy bárkivel beszélek, vagy olvasok olyanoktól akik már átestek hasonlón, azok megértenek, sőt többször figyelmeztetnek, hogy egy kapcsolatot meg kell gyászolni, le kell zárni, idő kell stb.

Aki meg nem tudja, milyen ez, az úgy van vele, hogy ne foglalkozzak már vele, ne siránkozzak, menjek előre stb.

De mégis, hogy kell ezt lezárni? Ő a gyerekem anyja, nem tudom azt megtenni, hogy nem vagyok vele kapcsolatban, sőt a munkahelyen is állandóan talákozni fogunk. Na ebből adódóan ugye jó kapcsolatban kellene legyek vele.

De, hogy legyek, mikor elvette tőlem a gyerekemet. Oké, hogy én akartam válni, és én nem voltam hajlandó békülni, de a  magatartásával, az "ismerkedésével" ő csinálta ezt.

Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is. Tudom, hogy a gyerekre költi, de az egészet tuti nem.

Most, hogy visszavittem a gyereket, közölte,hogy a lagzi után bejöttek többen hozzá kollegák. Nem mondta, de biztos nem maguktól. Hívta őket, gyűjti a katonákat. Szörnyű, hogy az emberek nem tudják mit csinált, csak azt látják, hogy ő milyen jó fej. Nagyon szar érzés.

Ez nem tudom, hogy fog így működni, hogy ő vidáman fog bent dolgozni, én meg meg leszek törve. Majd ha odakerülök kitalálom. Kapóra jönne egy átszervezés.

- 0 -

Biztos, hogy úgy lennék túl a leghamarabb ezen az egészen, ha lenne egy párom. Csak az a baj,hogy amíg le nem zárom, addig akadályozza a következő kapcsolatom kialakulását. Ez egy ördögi kör, de sajnos így van. Hiába vagyok együtt J-vel, és tényleg egy tünemény velem, ha még mindig az ex jó tulajdonságait,ami vonzott benne, azt keresem. Pedig ott van egy millió jó tulajdonsága, ami nincs meg az exben. Nem jó ez sehogy sem. Nem tudom, hogy egy másik lány meg tudna-e fogni, vagy vele is ugyan ez lenne a helyzet.

Holnaptól ha a fene fenét eszik is fel kell állnom, és tudatosan lezárni a régit, rendbeszedni magam, és folytatni a társkeresést.

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr371381506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.13. 10:38:48

"Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is."

nem védem az asszonyt, de
1. te vagy felelős saját magadért, nem az exed, mintahogyan ő is saját magáért
2. minden hibának vannak következményei, mindkettőtök részéről
3.törekedj arra, hogy a gyerekeddel jó és mély legyen a kapcsolatod. tudom ezt könnyű mondani, de más út nincs... sajnos.
süti beállítások módosítása