HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Tépelődés 3. / lányok

2009.07.28. 17:45 Bali07

Ma egész nap folytatódott a depi. Még a munkámat is alig tudtam elvégezni. Egyre ingerültebb vagyok az emberekkel. A mai tépelődésemnek két fő témája volt.

1., Nagyon hiányzik a gyerek, nem tudom leírni mennyire. A beszéde, a nevetése, az illata, ahogy hozzám bújik. És hiányzik a család is. Igen, úgy hárman, amikor még boldogok voltunk. Ami tudom, hogy soha nem jön vissza.

2.,Kiváló depressziós szokásként elkezdtem magamat okolni mindenért. Mi lett volna ha: nem elégedetlenkedek, jobban megbecsülöm a munkáját, jobban odafigyelek rá, tehát én vagyok a hibás, én vagyok a szar, ő egy rendes, aranyos, csak én vagyok kibírhatatlan, Úristen,én rontottam el. Én így biztos nem is kellek majd senkinek, inkább ki is kellene békülni, mert csak ő tudott elviselni. 

Hát igen, csak most így leírva rájöttem, hogy mi van akkor ha: Ő nem elégedetlenkedik, jobban megbecsül, és jobban odafigyel rám. Ugyan olyan hibás Ő is. Azzal a különbséggel, hogy én tenni is akartam érte, ő meg nem. Ő meg smsezett. Erről ennyit.

- o - 

Társkeresős lányok közül a 2. ma visszaírt, jó fejnek tűnik, írt a válásáról, meg arról, hogy nem nagyon hisz a társkeresős kapcsolatokban, de megfogta, hogy őszinte vagyok. Majd meglátjuk mi lesz belőle. 

3. lány. Újdonság benne, hogy nem elvált, nincs gyereke, és csak 28 éves. És teljesen máshogy áll hozzá,mint az eddigiek. Most szakított, nem akar egyenlőre komoly kapcsolatot, lakása, biztos egzisztenciája van. Ő mondjuk tényleg jól néz ki, egyetemet végzett középvezető. Remélem nem egy tipikus szingli. De még sose volt ilyen.  

Egyre rájöttem. Az nekem a bajom, hogy maximalista vagyok, és túl komolyan veszem az életet. Pedig az így is, úgyis elmegy. Kapcsolataimban is mindig arra törekedtem, hogy a legjobb legyen. Soha nem csináltam ezt, mint most, hogy egyszerre több nővel ismerkedem, soha nem volt egyszerre több kapcsolatom, felhőtlenül, szabadon. Miért ne?

Biztos lesznek csalódások, biztos, hogy lesz aki megbánt, ami nem jön össze. És akkor mi van? Le leszek hangolva egy ideig, előjön a na úgye, hogy nem kellek senkinek. De még mindig jobb, egész hátralevő életemben boldogtalanul egy kapcsolatban. Megyek tovább és kész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr691274062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása