HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Tépelődés....

2009.07.21. 07:15 Bali07

Borzalmas gyomoridegem van. Attól a gondolattól, hogy az az idegbajos sárkány itt fog mellettem megint feküdni. Egy görcs volt hajnaltól a gyomrom.

Nagyon sokat kellene ahhoz változnia, hogy nyugodtan el tudjam fogadni. De én is hülye vagyok már megint, mert anélkül, hogy tudnám mi lesz, és milyen lesz, már is ideges vagyok. Anélkül, hogy tudnám mi lesz a jövőben, a múlt negatív dolgait vetítem előre. Miért?

Csak az idő fogja tudni megmondani, mi lesz ebből. Én nem. Előre nem. De ha meg is változik, tudok-e majd nyugodtan feküdni mellette? Megintcsak nem tudhatom előre. Most nem sok esélyt látok rá, csak azt nem tudom, hogy ezt a pesszimizmusom mondatja velem, vagy így jól látom.

Ma este szerintem elmegyek hozzá, mert igaz, hogy a gyerekkel hármasban leszünk holnap, de kettesben kell beszélgetnünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr511258039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása