HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Gyötrelmek

2009.07.05. 16:09 Bali07

A feleségemen túltettem (legalábbis azt hittem) magam, a korábban írtak miatt. De most szörnyű ezzel az egésszel szembesülni.

A gyerekre is azt hittem, hogy két éves és semmit nem is fog szinte észrevenni. Ennek ellenére ha nálam van, azt kérdezi,hogy hol az anyja, ha nála akkor pedig engem keres. Amikor pedig náluk vagyok, és sír, hogy apa ne menj sehova, apa ne menj haza maradj, hát azt nem kívánom senkinek, nem tudom, hogy lehet ezt megszokni, feldolgozni.

A feleségemről is majd minden éjszaka álmodom, persze ezek inkább rémálmok, hogy például keresem a tömegben, mikor megtalálom, akkor pedig rámförmed, hogy hol voltam.

És amitől legjobban megijedtem, az az, hogy az agy hajlamos a rossz dolgokat könnyeben elfelejteni, és a csak a szépre emlékezni. Amennyire tisztán tudtam, hogy miért nem működött ez, miért éreztem magam szarúl, most néha elfelejtem, és el kell gondolkodnom, hogy miért is nem bírtam elviselni, és nem csak a szépre emlékezni. De hála az égnek elég egy telefon, és a hangnem visszazökkent a valóságba.

Olyannyira rosszul voltam, hogy kitöltöttem 2 depressziós tesztet, - dolgozni sem tudtam egy hétig - majdnem maximális pontszámot értem el, és javasolták, hogy sürgősen forduljak szakemberhez.

A pszichodokinő elmondta, hogy nem is a válást lesz nekem nehéz feldolgozni, mert azt illetve annak okait jól látom, értelmes ember vagyok,hanem a teljesen megtépázott önbizalmamat lesz nehéz újra felépíteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr461227994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása