HTML

Válás: szerelemtől - szerelemig

Első, volt feleségemmel kialakult szerelmünk, kapcsolatunk tönkremenetele, a válás viszontagságai, és remélhető felépülésem története.

Friss topikok

  • Prof. azsiráf.PhD.: "Érzelmileg, és anyagilag is tönkretett.Elvette tőlem a gyereket, és még fizessek is." nem védem ... (2012.03.13. 10:38) Fel kell állni
  • Verliebte (törölt): gyerektartási per? Vagy az túl drasztikus lépés? nincs semmi, ami az anya ellen szólna.. (2009.08.13. 08:19) Tépelődés, J.2
  • Bali07: @Verliebte: az a gond, hogy én igent mondtam, csak lehet kicsi zavarosan fogalmaztam. Nem mentem v... (2009.07.24. 13:18) Beolvasás
  • Verliebte (törölt): Szia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult az életed, és kívánom, hogy mielőbb találd meg a helyes ut... (2009.07.11. 19:49) Delérium 1.(?)

Linkblog

Pánik 3

2009.07.05. 16:28 Bali07

Most itt állok, 32 évesen, teljesen sárbatiport önbizalommal, önbecsülés nélkül, tele aggodalommal a jövőmmel kapcsolatban.

Persze jönnek a jótanácsok, hogy fiatal vagyok, lakásom, kocsim, biztos munkahelyem van, jóképű vagyok, stb., ne írjam le magam, biztos lesz nekem valaki.

Én ezt értem,de van egy olyan defektem,hogy kb.10 évvel fiatalabbnak nézek ki, és ez addig nem is baj, amíg a korombeli nők nem kezdik kínosan érezni magukat a társaságomban. Kapcsolatban pedig sajnos megöregednek mellettem a nők, a feleségem is egyre többet hangoztatta, hogy idősebbnek nézik mint engem, pedig ő két évvel fiatalabb.

Regisztráltam is gyorsan egy társkereső oldalon, de már látom, hogy feleslegesen. A nők egyből levágják, hogy meg vagyok zakkanva, és nem társ kell nekem, hanem egy mankó. Pedig igenis társra vágyom, mindig is azt szerettem volna. Másrészt meg úgy vettem észre, hogy a feleségemet - persze a jó tulajdonságait, - keresem a többi nőben.

Meddig tart ez így? Mert az idő nem nekem dolgozik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valas.blog.hu/api/trackback/id/tr791228022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása